Xplora: Human digital и енергия от ТОКИ

November 5, 2024

Xplora е маркетингова и дигитална агенция, фокусирана върху предоставянето на впечатляваща възвръщаемост на инвестициите в дигитален маркетинг и изградена репутация, за да направят клиентите си успешни в постигането на техните бизнес и маркетингови цели. Довериха се на ТОКИ за техен партньор и са горди собственици на Зелен сертификат. Повече за техните впечатления като наш клиенти, разказва Георги Малчев, Управляващ съдружник на Xplora.

Разкажете ни малко повече за Вас и Вашия бизнес

Живея сбъдната мечта – управляващ съдружник съм във водещата агенция за интегриран дигитален маркетинг xplora.bg, а слоганът ни е human digital. Само за 7 години станахме сред лидерите на пазара и създаваме добри практики по отношение на дигитален маркетинг, работодател, отношения с клиентите и партньорите. Екипът ни е над 70 души вече и се гордеем, че сме пример за среда за развитие, за даване обратно на обществото, за mother-friendly агенция и много други неща.

Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 100 мултинационални и местни компании, от бързооборотни стоки, през индустриални продукти до финансови услуги, до компютри, автомобили и термопомпи. Имаме детайлна секция за отзиви от клиенти, които споделят какво е да работиш с дигитална агенция, която те прави успешен – компанията, в която работиш, и теб като професионалист.

Дъщерна компания на Xplora e Xplora Academy където има много безплатни ресурси по дигитален маркетинг. Xplora academy предлага отделни курсове, включително безплатни, пакети и Цялостна програма по дигитален маркетинг – водени от практици, като всеки модул допълва и надгражда предходния. Лекторите от агенции, компании и наложени професионалисти дават детайлни примери. За желаещите сертификат от МОН – предвидили сме и тази опция, а наскоро от МОН, заедно с bTV отличиха наша курсистка Алекс Джандева за вдъхновяваща история. Курсистите са разнообразни – от наложени професионалисти, както и собственици на бизнеси, през маркетинг специалисти, записани от техните работодатели, до ученици, записани от техните родители, за да им дадат летящ старт в развитието.

В какво се изразява културата в Xplora? Предприемали ли сте инициативи, които са свързани с енергийния отпечатък?

Както споменах – слоганът ни е human digital. А това означава да сме хора. Както казва Антоан дьо Сент-Екзюпери, авторът на Малкия принц и на Земя на хората – ние сме хора, когато поемаме отговорност. Вярваме в поемането на екстремна отговорност – за успеха на клиентите, за развитието на потенциала на екипа, за работната среда.

А това означава и задължително да даваме пример и да създадем среда за опазване на околната среда. Имаме осиновен кошер. Имаме “персонализирани” с маскота на компанията кошове за разделно сметосъбиране.

В момента, в който можехме да избираме зелена енергия – спряхме се на 100% зелена енергия от ТОКИ. Споделихме с екипа във вътрешните канали и това получи много положителни емоджита. Екипът много се зарадва и на удостоверението за зелена енергия и за спестените въглеродни емисии.

Защо потърсихте нов търговец на ток? Как и защо избрахте ТОКИ?

Решението беше логично – търсехме компания, която отговаря на нашето ДНК. А именно – дългосрочно партньорство, 100% откритост, детайлна информация с цел избор от клиента на най-доброто за него. Във всеки един момент имаше проактивна комуникация – рядко сме виждали толкова ориентирана към клиента, ясна и авансова информация.

Лесно ли получихте информацията от която се нуждаете, за да изберете ТОКИ?

Всичко беше перфектно – на сайта, по имейл, в телефонната комуникация. Когато бяха големите флуктуации и повишения на цените – получавахме навременна, детайлна и обективна информация. И виждахме партньор на наша страна. Получихме най-добрите съвети във всеки един от момент на развитието на ситуацията.

С какво нашите услуги са по-добри от другите, които сте ползвали?

Бих казал – във всяко едно отношение. Помислете от какво имате нужда и какви въпроси си задавате, т.нар. микромоменти според концепцията на Google, по отношение на нуждите от ток на бизнеса ви. И ще видите отговори на тях на сайта на ТОКИ, в имейл комуникацията, в другите канали на компанията. Поздравления.

Постигнахте ли положителни резултати, благодарение на избора на ТОКИ за Ваш партньор? Какви?

Като човек, който преподава маркетинг в няколко университета и води корпоративни обучения по дигитален маркетинг – имам “работа за свършване”, свързана с отговорностите и ролите в живота и в бизнеса. И търся коя компания и бранд да “наема” за свършване на конкретни работи. Конкретно за мен като управляващ съдружник на агенция с екипа от над 70 души – намерихме дългосрочен партньор. И даваме пример за екипа, за партньорите ни и за обществото.

Повече за това какво нашите клиенти мислят за ТОКИ, може да прочетете в нашия блог.