header
Welcome page structure 1
Change supplier
Смяна на доставчика в 3 прости стъпки
Как става това?
Избор на абонаментен план
Електронно попълване на данните в договора
Електронно подписване на договора
Parallax section
Въпроси
Често задавани въпроси
- Какво се случва?
Всички компании трябва да изберат доставчик на електроенергия от 01 Октомври 2020 г.
Изборът трябва да се случи до 10 септември, като фирмите, които не го направят ще останат
служебно при Доставчик от последна инстанция на сегашните си по-високи цени. - Каква е разликата между Токи и останалите доставчици на електроенергия?
Токи е единствената напълно дигитална услуга за доставка на електроенергия в България. Всичко от избора на абонаментен план, подписване на договор, заплащане на месечни сметки и получаване на месечните фактури става по електронен път.
Също така, Токи е един от малкото български доставчици, които предлагат зелена енергия с гаранция за произход. - Има ли значение количеството консумирана енергия?
Свободата да избираш своя доставчик важи за всички, без значение от размера на компанията и консумацията на енергия.
- Колко време ще загубя при преминаването към друг доставчик?
Токи поема всички административни и документални задачи; само с няколко клика ще получите по-евтин ток.
- Възможно ли е да има по-чести аварии или друг вид проблеми?
Не, смяната на доставчика на ток не променя мрежовия оператор. Вие ще получите единствено по-изгодни цени на електроенергията, съобразени с индивидуалния ви профил.
- Заплаща ли се такса за смяната на доставчика на ток?
Не, процедурата е абсолютно безплатна и прозрачна.
- Колко често мога да сменям търговеца си на ток?
Няма ограничение в промяната на доставчика, стига да се спазват регулациите на Комисията за Енергийно и Водно Регулиране и договора с доставчика.
- Как мога да подпиша договор с Токи, ако нямам електронен подпис?
Дори и ако нямате електронен подпис, пак може да подпишете договор с Токи. Ще получите покана от нас в платформата на нашите партньори от Евротръст, там ще ви направят идентификация и ще ви дадат възможност да подпишете договора за доставка с Токи.
- Какво ще стане, ако не си сменя доставчика до 10 септември?
Ще имате възможност да го смените следващия месец до 10-то число на месеца.
- Мога ли да си сменя доставчика на ток, ако съм регистриран земеделски стопанин/ тютюнопроизводител/ лице, упражняващо свободна професия/ занаятчия/ физическо лице?
Да, свържете се с нас на sales@toki.bg или на тел. 0700 13961 и ние ще ви се обадим.
- Каква е връзката между "Токи Пауър" и "Пауър Сист"?
"ТОКИ ПАУЪР" АД, търговец на електроенергия, е основан от "Пауър сист" ЕООД с цел доставка на електрическа енергия за нуждите на малкия и среден бизнес, както и на физически лица. До датата на стартиране на дейността на "ТОКИ ПАУЪР" АД, "Пауър Сист" предлагаше доставка на електрическа енергия на такива клиенти. От 02.12.2020 г. договорите за доставка на електрическа енергия ще се сключват с "ТОКИ ПАУЪР" АД.
Клиентите, сключили договор с „Пауър сист“ ЕООД, ще продължат да получават енергия от доставчика си при условията на сключените договори и Общите условия за комбинирани услуги при крайни клиенти със стандартизиран товаров профил на "Пауър Сист" ЕООД, които може да намерите тук
About
Какво е ТОКИ
"Токи" е първата напълно дигитална услуга за предоставяне на електроенергия в България, оперирана съвместно от "ТОКИ ПАУЪР" АД и "Пауър Сист" ЕООД. Услугата е разработена специфично за нуждите на малкия и среден бизнес, както и за физически лица. "Токи" има за цел да предлага иновативни продукти и абонаментни планове, които до скоро не са били достъпни за потребителите на българския пазар. "ТОКИ ПАУЪР" АД е лицензиран търговец на електрическа енергия (по силата на лицензия № Л-525-15 от 25.09.2020 г., издадена от КЕВР), а "Пауър Сист" ЕООД също е лицензиран търговец на електрическа енергия (по силата на лицензия № Л-466-15 от 27.04.2016 г., издадена от КЕВР).