loader image

Xplora: Human digital и енергия от ТОКИ

07-12-2022 | Нашите клиенти

Xplora е маркетингова и дигитална агенция, фокусирана върху предоставянето на впечатляваща възвръщаемост на инвестициите в дигитален маркетинг и изградена репутация, за да направят клиентите си успешни в постигането на техните бизнес и маркетингови цели. Довериха се на ТОКИ за техен партньор и са горди собственици на Зелен сертификат. Повече за техните впечатления като наш клиенти, разказва Георги Малчев, Управляващ съдружник на Xplora.

Разкажете ни малко повече за Вас и Вашия бизнес

Живея сбъдната мечта – управляващ съдружник съм във водещата агенция за интегриран дигитален маркетинг xplora.bg, а слоганът ни е human digital. Само за 7 години станахме сред лидерите на пазара и създаваме добри практики по отношение на дигитален маркетинг, работодател, отношения с клиентите и партньорите. Екипът ни е над 70 души вече и се гордеем, че сме пример за среда за развитие, за даване обратно на обществото, за mother-friendly агенция и много други неща.
Клиенти на Xplora за целия си дигитален маркетинг са над 100 мултинационални и местни компании, от бързооборотни стоки, през индустриални продукти до финансови услуги, до компютри, автомобили и термопомпи. Имаме детайлна секция за отзиви от клиенти, които споделят какво е да работиш с дигитална агенция, която те прави успешен – компанията, в която работиш, и теб като професионалист.

Дъщерна компания на Xplora e Xplora Academy където има много безплатни ресурси по дигитален маркетинг. Xplora academy предлага отделни курсове, включително безплатни, пакети и Цялостна програма по дигитален маркетинг – водени от практици, като всеки модул допълва и надгражда предходния. Лекторите от агенции, компании и наложени професионалисти дават детайлни примери. За желаещите сертификат от МОН – предвидили сме и тази опция, а наскоро от МОН, заедно с bTV отличиха наша курсистка Алекс Джандева за вдъхновяваща история. Курсистите са разнообразни – от наложени професионалисти, както и собственици на бизнеси, през маркетинг специалисти, записани от техните работодатели, до ученици, записани от техните родители, за да им дадат летящ старт в развитието.

В какво се изразява културата в Xplora? Предприемали ли сте инициативи, които са свързани с енергийния отпечатък?

Както споменах – слоганът ни е human digital. А това означава да сме хора. Както казва Антоан дьо Сент-Екзюпери, авторът на Малкия принц и на Земя на хората – ние сме хора, когато поемаме отговорност. Вярваме в поемането на екстремна отговорност – за успеха на клиентите, за развитието на потенциала на екипа, за работната среда.
А това означава и задължително да даваме пример и да създадем среда за опазване на околната среда. Имаме осиновен кошер. Имаме “персонализирани” с маскота на компанията кошове за разделно сметосъбиране.

В момента, в който можехме да избираме зелена енергия – спряхме се на 100% зелена енергия от ТОКИ. Споделихме с екипа във вътрешните канали и това получи много положителни емоджита. Екипът много се зарадва и на удостоверението за зелена енергия и за спестените въглеродни емисии.

Защо потърсихте нов търговец на ток? Как и защо избрахте ТОКИ?

Решението беше логично – търсехме компания, която отговаря на нашето ДНК. А именно – дългосрочно партньорство, 100% откритост, детайлна информация с цел избор от клиента на най-доброто за него. Във всеки един момент имаше проактивна комуникация – рядко сме виждали толкова ориентирана към клиента, ясна и авансова информация.

Лесно ли получихте информацията от която се нуждаете, за да изберете ТОКИ?

Всичко беше перфектно – на сайта, по имейл, в телефонната комуникация. Когато бяха големите флуктуации и повишения на цените – получавахме навременна, детайлна и обективна информация. И виждахме партньор на наша страна. Получихме най-добрите съвети във всеки един от момент на развитието на ситуацията.

С какво нашите услуги са по-добри от другите, които сте ползвали?

Бих казал – във всяко едно отношение. Помислете от какво имате нужда и какви въпроси си задавате, т.нар. микромоменти според концепцията на Google, по отношение на нуждите от ток на бизнеса ви. И ще видите отговори на тях на сайта на ТОКИ, в имейл комуникацията, в другите канали на компанията. Поздравления.

Постигнахте ли положителни резултати, благодарение на избора на ТОКИ за Ваш партньор? Какви?

Като човек, който преподава маркетинг в няколко университета и води корпоративни обучения по дигитален маркетинг – имам “работа за свършване”, свързана с отговорностите и ролите в живота и в бизнеса. И търся коя компания и бранд да “наема” за свършване на конкретни работи. Конкретно за мен като управляващ съдружник на агенция с екипа от над 70 души – намерихме дългосрочен партньор. И даваме пример за екипа, за партньорите ни и за обществото.

Повече за това какво нашите клиенти мислят за ТОКИ, може да прочетете в нашия блог.

Още по темата…

Eldrive – Заедно за устойчива мобилност

Eldrive – Заедно за устойчива мобилност

В ТОКИ се стремим не просто да търгуваме електроенергия, а да насърчаваме и подкрепяме прехода на компаниите към устойчив бизнес. Днес искаме да Ви запознаем с нашите партньори от Eldrive - най-големия оператор на зарядни станции за електрически превозни средства в...

Bug Coffee – Ароматно кафе с енергия от ТОКИ

Bug Coffee – Ароматно кафе с енергия от ТОКИ

Търсите къде да изпиете сутрешното си кафе преди работа или докато разхождате кучето? Вашето търсене приключва тук! В сърцето на София открихме кафене, което е истински рай за любителите на кофеина. Bug Coffee приготвят своите качествени, ръчно изпечени кафета от...

Моторета Груп: С ТОКИ споделяме екологичната си отговорност и налагаме иновации

Моторета Груп: С ТОКИ споделяме екологичната си отговорност и налагаме иновации

Карали ли сте някога електрически скутер, толкова готин, толкова елегантен, че да се почувствате като супергерой? Точно така ще се почувствате ако пробвате модела D1 на Моторета, първата българска компания, производител на  електрически скутери под собствена марка. ...